
Barrancisme Intermediós
BarranQuismo nivell intermedi On hem de controlar i saber cap a on anem, Per a aquells que ja ho tenen Prèviament barning, o tenir buena forma física. Aquest nivell ja requerirà un bon estat, Entre ells trobem tres barrancs , Un d’ells és una joia dels Pirineus catalans, La Nuria. En tots ells ho trobarem salts, tobogans, rapeles i inclòs un Tirolina, juntament amb paisatges espectaculars i bells enfocaments. No es pot perdre el nivell intermedi i anar al següent nivell.
BARRANCS
Aquí teniu el més divertits i bells barrancs de nivell intermedi a la zona i informació sobre ells:



Aquests són els barrancs de la zona que us proposem. Sempre podeu triar un barranc de Catalunya i consultar -nos -hi.
Per a aquells que volen fer un barranc concret que no tinguem disponible a la web podem mirar disponibilitat, accés i realització del mateix.
Durant el recorregut el nostre guia anirà retratant els millors moments.
També dir-vos que tenim cascos amb l'acoblament de GoPro. Si teniu la vostra càmera portar-la!
Tria la teva activitat ambBarrancosPirenaicos, elguies titulats i experimentats de la zona ambconeixements de la zona i perfectamentqualificat i adaptats al terreny. No te'n penediràs !