Si vols fer rutes a peu a Pirineu i Prepirineu, Barrancs Pirinencs t'oferim practicar raquetes de neu i senderisme al Pirineu Català, una de les serralades més espectaculars que existeixen.

PIRINEU:

PARC NACIONAL AIGÜESTORTES: Ruta pelParc Nacional del Aigüestortes i perifèria. Situat a la província de Lleida, a la part central del Pirineu, distribuït a les comarquesValle de Aran, Alta Ribagorça, Pallars Sobira y Jussa. Un lloc d'alta muntanya amb un gran interès paisatgístic, flora, fauna i cultural. És el primer i únicparc Nacional de Catalunya creat a 1955. Compta amb més de 200 llacs, a la Vall Fosca hi ha més de 30 llacs molts d'ells per sobre dels 2.200 m. d'altitud.

Compta amb una rica població tant de fauna com flora. Com fauna més representativa en mamífers estan l'isard, el cabirol, senglar a més de cérvols i mustèlids. També hi ha aus com la perdiu blanca, àguila real, trencalòs, voltor i amfibis com el característic tritó pirinenc. En flora podem observar el pis boreoalpí, en el qual destaquen bosc de pi negre, avets, bedolls, neret, escombres, també boscos de ribera anomenats caducifolis com l'avellaner, bedoll, freixe i per sobre dels 2.000 m prat i flora alpina.

PARQUE NATURAL ALT PIRINEU: Rutes pelParque Natural del Alt Pirineu. Situat a l'extrem nord occidental del Pirineu de Lleida, distribuït a les comarques delPallars Sobira y Alt Urgell. Un lloc d'alta muntanya amb un gran interès paisatgístic i cultural. És el Parc més extens de Catalunya, alberga el pic més alt d'aquesta Comunitat, laPica de Estats amb 3.143 m de altura. Compta amb més de 50 llacs i molts d'ells per sobre dels 2.000 m. d'altitud i amb profunditats de fins 100 metres.

Compta amb una rica població tant de fauna com flora. Com fauna més representativa en mamífers estan l'isard, el cabirol, senglar a més de cérvols i mustèlids. També hi ha aus com el gall fer, àguila real, trencalòs, voltor i amfibis com el característic tritó pirinenc. En flora podem observar el pis boreoalpí, en el qual destaquen bosc de pi negre, avets, bedolls, neret, escombres i el prat alpí per sobre dels 2.200 m.

PRE-PIRINEU:

PARQUE NATURAL CADÍ-MOIXERÓsituat a les províncies deBarcelona, Lleida i Girona. Increïble lloc d'interès paisatgístic, situada en paral·lel al Pirineu. Formada de roca calcària que en la seva cara nord deixa un relleu abrupte i en la seva cara sud el conegutPedraforca un dels símbols de Catalunya. Les seves altures van des dels 900 metres fins el seu bec més alt elVulturó de 2650 m aproximadament.

Compta amb una rica població tant de fauna com flora. Com fauna més representativa en mamífers estan l'isard, el cabirol, senglar a més de cérvols i mustèlids. També hi ha aus com el gall fer, àguila real, trencalòs, voltor i amfibis com el característic tritó pirinenc. En flora podem observar el pis boreoalpí, en el qual destaquen bosc de pi negre, avets, bedolls, neret, escombres i el prat alpí per sobre dels 2.200 m.

Parc Nacional Aigüestortes, Parc Natural Alt Pirineu, Parc Natural del Cadí-Moixero

Reserva ja la teva activitat esportiva amb nosaltres i gaudeix de rutes amb raquetes de neu i senderisme al Pirineu Català amb els millors guies i el material necessari inclòs.

Busca'ns a (InstagramFacebook iYoutube) com @barrancospirenaicos.

https://barrancospirenaicos.es/